Kassasystem

Nordens mest driftsäkra kassasystem

Hela systemet är uppbyggt för att förenkla och effektivisera all kassahantering. Utbildning och tid vid kassan minimeras. Touchskärmen skräddarsys enligt era önskemål. Trivec anpassar systemet till ert arbetssätt istället för att ni ska behöva anpassa er.

Restaurant / Bar

Trivec ger dig möjlighet att bygga upp en komplett och lättöverskådlig bordskarta. Ett effektivt och enkelt system för splitt, flytt och att återta notor. Hovmästaren har hela tiden översikt var gästen befinner sig i beställningen.

Café / Golf

I enkelhet, snabbhet och driftsäkerhet hör vi till de bästa. Hantering av kontokort och kontanter kräver bara en knapptryckning. Upp till 70 knappar på skärmsidan som anpassar sig automatiskt i storlek. Vår egen hårdvara är självklart spillsäker.

Small Business

Trivec Small Business är anpassad för den lilla butiken och för att uppfylla skatteverkets regler. Den är prismässigt ett starkt alternativ om man vill ha en PC baserad kassalösning.

Kedja

Med Trivec HK kan du integrera flera restauranger i samma system. Restaurangerna lever sitt eget liv och huvudkontoret läser in all data från dem. På HK kan man sedan ta fram statistik och göra ekonomiska utvärderingar. samt jämföra flera restauranger med varandra.

Vi skräddarsyr vår lösning till alla våra kunder

RING OSS SÅ BERÄTTAR VI MER

15tum_1

Betalterminaler

I samarbete med Nets har Trivec tagit fram marknadens snabbaste kortterminaler som är helt integrerade med kassasystemet och följer alla inlösares krav på säkerhet.

Alla kortterminaler hanterar givetvis Chip Express, NFC, dricks och möjlighet att dela notan på flera kort.

Trivec har utvecklat en lösning där man kan ta betalt vid bordet Pay@Table. Detta gör det möjligt att hämta notan på kortterminalen utan att behöva gå till kassan.

Tillsammans med Nets levererar Trivec också Pay@Bar och Multipay en unik barlösning som gör det enkelt, snabbt och smidigt för både gästen och bartendern att genomföra en kortbetalning.
Anslut hur många terminaler du vill till din bar utan att ”låsa” kassan under tiden gästen betalar.

Betalterminal från Nets

Betalterminal från Nets

Stämpelklocka Trivec Times

Stämpelklockan gör det enkelt för personalen att stämpla in och ut i företagets olika stationer. Dessutom kan de anställda på egen hand kontrollera sin arbetshistorik, och skriva ut personalliggaren vid kontroll av Skatteverket – direkt från stämpelklockan. Stämpelklockan hanteras direkt i kassan och/eller på kontorsdatorn.

Hotellkoppling

TRIVEC EP har en smart och enkel lösning vid hotellkopplingar. Restaurangnotorna skickas enkelt över till hotellrummen. Idag finns kopplingar till väletablerade leverantörer av hotell- och bokningssystem. Vi undersöker alltid nya möjligheter med kopplingar till andra system när detta efterfrågas.

.

.

EP Export

Ett tilläggsprogram till Trivec EP. Programmet skapar en fil med försäljningshistorik enligt SIE4i-standarden, denna kan läsas in i de vanligaste bokföringsprogram som finns på den svenska marknaden.

.

.

Back office

Med TRIVEC EP finns alla rapporter tillgängliga i realtid, både på kontoret och i hemmet. Systemet skräddarsyr rapporterna så som ni vill ha dem. Kvitton, transaktioner och kortdragningar sparas i systemet vilket gör att man enkelt kan ta fram underlag för notor och fakturor.

Stamgäster / VIP-kort

TRIVEC EP har ett integrerat stamgästsystem. Detta kan användas för att ge rabatter eller för att ladda ett kort med pengar. Systemet kan lagra bilder på stamgästerna och ansluta en webbkamera direkt till kassan. Ni kan även få statistik över all stamgästförsäljning eftersom allt lagras i systemet. Är ni en större kedja eller har flera olika försäljningsställen löser vi givetvis det.

Personalkontroll

TRIVEC EP ger möjlighet att se personalens försäljning i realtid. Personliga kort gör det möjligt att följa försäljningen hos respektive anställd på ett enkelt sätt. Det finns också möjlighet att utöka systemet med en personalliggare. På så sätt kan man enkelt se vem som arbetar när och hur länge. Vi kopplar också till tid- och lönesystem.

iOS App

Med TRIVEC iOS blir er iPad eller iPod en egen kassa där ni kan beställningar och betalningar direkt vid bordet.

Kökssystem

Med TRIVEC´s kökssystem ersätter du de klassiska skrivarna i köket med skärmar. Skärmarna kan styra allt från tempot i köket till kommunikation med gästerna via skärmar i matsalen eller som pushnotiser i mobilen.

Mobile Order

Nu kan ni låta era gäster beställa och betala direkt ifrån sin telefon.
När beställningen är gjord skickas den till köksskärmar eller printers i köket och när ordern är klar får gästen information att ordern är klar, antingen via en pushnotifikation i telefonen eller att ordern visas på en skärm i matsalen.
Vill man att kyparen bär ut ordern fungerar det givetvis utmärkt, appen anpassas helt efter hur ni vill arbeta.

Lagersystem

CONNECT är ett menystyrt lagersystem fullt integrerat med Trivec´s kassasystem Domino.
Systemet är ett nätverksanpassat system och inventering sker med iOS/Android och en scanner. Avläsning sker vid nattkörningen och ger ett saldo ända ner på artikelnivå vare sig du arbetar med recept på drinkar, mat etc. eller ej.

Support och service

TRIVEC har jour 24 timmar om dygnet oavsett vardag eller helg. Trivec´s service och support är rikstäckande. Trivec´s personal har själva arbetat inom programmering, restaurang och bar, vilket innebär bred kompetens och hög förståelse för våra produkter och kunders behov.

Finansiering

TRIVEC  kan erbjuda förmånliga ekonomiska lösningar för liten som stor. Våra samarbetspartners för finansiering är Wasa Kredit och DNB Nor. Vi följer skatteverkets riktlinjer och erbjuder våra kunder att få kostnadsfri uppdateringar.

Forskning och utveckling

TRIVEC EP är ständigt under utveckling för att förenkla och förbättra systemet. För Trivec är det viktigt att alltid ligga i fas med vad teknologin tillåter. Vi på Trivec är alltid måna om att erbjuda våra kunder det senaste inom hotell- och restaurangsystem.