Ledig tjänst – ekonomiassistent till Trivec i Stockholm

I samarbete med Avanzera söker Trivec nu en ekonomiassistent inom kundreskontra. Trivec erbjuder dig en intressant roll i en spännande och fartfylld verksamhet. Din arbetsplats kommer att vara i deras nya lokaler belägna vid Danvikstull i Stockholm. Tillsammans ingår du i en grupp om tre personer som bildar Trivecs nordiska ekonomiavdelning. Du rapporterar till Ekonomichef Norden. Tjänsten är en heltidsanställning tillsvidare. Trivec ser långsiktigt på din anställning och vill att du ska utvecklas tillsammans med dem och tjänsten är tänkt att påbörjas omgående.

Tjänsten innebär i första hand arbete inom kundreskontran, med exempelvis fakturahantering, påminnelsehantering, löpande bokföring samt daglig kundkontakt. Rollen kommer även innebära att göra avstämningar och att lägga upp nya avtal samt agera support för avtals- och fakturafrågor. Du kommer att arbeta i en Shared Service organisation med kontaktytor såväl i
Sverige som övriga Norden.

Inom ramen för Shared Service organisationen kommer du att få möjlighet att utveckla din kompetens även inom andra områden. Trivec stävar efter att alla anställda inom Shared Service organisationen ska kunna arbeta med olika uppgifter inom avdelningen, för att skapa större variation i arbetet och för att kunna stödja varandra i arbetet.

Vi söker dig som har en ekonomiutbildning samt 1-3 års erfarenhet från arbete inom kundreskontra. Trivec arbetar i Navision och det är meriterande om du har erfarenhet från och har arbetat i något av de större ekonomisystemen.

Som person är det viktigt att du har ett prestigelöst förhållningssätt till ditt arbete och att du är en driven och engagerad person. Du är social och som person beskrivs du som positiv och nyfiken.

Vidare ser vi gärna att du är noggrann, serviceinriktad och trivs med att arbeta med siffror och administration. Du har lätt för att samarbeta i team och du trivs i en fartfylld verksamhet med högt i tak!

Vid den här rekryteringen samarbetar Trivec med Avanzera. För mer information om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Camilla Jonsson på telefon 073 544 24 22 eller mail: camilla.jonsson@avanzera.se

Varmt välkommen med din ansökan!