Ledig tjänst i Stockholm

Trivec står inför en fortsatt hög tillväxt och behöver därför förstärka organisationen i Stockholm med ytterligare en anställd.

Vi söker nu en supportmedarbetare som har som sin uppgift att få installation, support och service att fungera på yttersta nivå helt i den linje Trivec vill stå för.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
* Telefonsupport och registrering av ärenden
* Avhjälpa anmälda ärenden i våra levererade system per telefon eller i vissa fall via besök hos kund.
* Hämta in trasiga produkter / delar – reparera och återinstallera.
* Leverera tillbehör.
* Programmering av kassasystem
* Iordningställande av hårdvara inför installation (PC, printrar, kablar och annan utrustning)

Kvalifikationer:
*Serviceminded
* IT-intresse
* Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Fördel om du har:
* Gymnasieutbildning alternativt någon eftergymnasial kurs inom IT
* Erfarenhet från restaurangbranschen
* Kunskap inom nätverk, SQL och servers
* Körkort

Dina personliga egenskaper:
*Du är prestigelös och van vid att ta egna initiativ.
*Detta är en varierande och bred roll med mycket kundkontakt vilket kräver en hög social kompetens.

För ytterligare information kontakta Andreas Ekman, Operativ Chef, andreas@trivec.se

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående till andreas@trivec.se då vi gör ett löpande urval av ansökningar.