Kampanj Trivec Domino

Erbjudande, 6 månader kostnadsfri användning av Trivecs kassasystem och support

Kontakta mig jag vill veta mer!

Vi på Trivec har under rådande omständigheter med pandemin, valt att sätta samman ett riktigt förmånligt erbjudande till nya kunder och befintliga kunder som vill uppgradera sin gamla version av Trivec (Dino). Erbjudandet gäller om du tecknar ett avtal med oss innan den 30 april 2021 och där installationen äger rum senast den 1 juli 2021.

Vad är erbjudandet?

– 6 månaders kostnadsfri användning av mjukvara Trivec Domino.

– 6 månaders kostnadsfri support.

– 6 månaders kostnadsfri användning av integrationer.

– Hårdvara betalas vid installation.

– Installationskostnad betalas vid installation.

– Du börjar betala för licenser och support sex månader efter installation.

För vem gäller erbjudandet?

Erbjudande gäller för nya kunder till Trivec och kunder som vill uppgradera sin gamla version av Trivec (Dino). Det gäller inte för befintliga kunder som vill komplettera med ytterligare produkter till sin nuvarande restaurang.

Villkor

Du behöver teckna ett 24 månaders avtal. De sex första månaderna är kostnadsfria. Avtalet ska tecknas innan den 30 april 2021, och den planerade installationen ska ske innan 1 juli 2021. När det gäller integrationer så är det den månadsvisa integrationskostnaden som är gratis. Kostnad som tillkommer från tredjepartslösning är inte med i kampanjen.

Kom i kontakt med oss!

Vi berättar gärna mer om erbjudandet och hur vi kan hjälpa dig. Kontakta oss på inhousesales@trivec.se eller på 010-150 23 00.

Boka en demo!

När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar, berättar mer om våra produkter och hur de kan passa just din verksamhet.