Om oss
Vår mission
Vi vill förenkla den dagliga verksamheten inom restaurangbranschen med våra produkter och tjänster och hjälpa våra kunder att växa. Vi arbetar hårt varje dag för att hjälpa kunder att överträffa mål och uppfylla sina drömmar.
Vilka är vi
Trivec är en leverantör av kassasystem och dryckessystem till den europeiska marknaden för restauranger, barer, nattklubbar och hotell. Våra lösningar förenklar och optimerar betalningen samt underlättar styrningen av verksamheten. I Trivecs produkterbjudande ingår kassasystem för restaurang, kortterminaler, mobilt kassasystem, Kitchen Display System och dryckessystem med flexibla alternativ för integration med bokningssystem för restaurang, bokföring för restaurang, schemaläggning för restaurang, inköp, lager och inventering för restaurang. Trivec grundades 1993 och har över 8000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Norge, Danmark, Belgien och Frankrike.
Ledningen
Daniel de Sousa
Group CEO
Henrik Larsson
Group CRO
Pär Arvidsson
Group CPO
Jenny Westerberg
Group CMO
Tobias Wallberg
CEO Nordic
Pierre Grenier
CEO France
David Torberntsson
Group Head of IT
Johan Dovander
Group CFO
Gunter Hermans
Country Sales Manager Belgium
Yen Lonneville-Bosmans
Country Sales Manager Belgium
Vår historia
1987 – ETC (Euro Tap Control) grundades i Belgien
1993 – ETC France grundades
1998 – Trivec grundades i Sverige och började återförsälja ETC-mjukvarulösningar till den svenska marknaden.
2009 – Trivec öppnar ett kontor i Oslo, Norge
2016 – Verdane förvärvar Trivec som majoritetsägare
2017 – Trivec slutför förvärvet av ETC France och ETC Belgium
2019 – Ny VD Daniel de Sousa utses
2020 – Trivec öppnar ett kontor i Köpenhamn, Danmark.
2020 – Introducerar nya produktkategorier; mobila beställnings- och betallösningar samt molnbaserad MyTrivec.