Mobil order- och betallösning för restaurang HandyPay
Vad är en mobil order- och betallösning för restaurang?
HandyPay är Trivecs allt-i-ett-lösning; en mobil order- och betallösning för restaurang i en och samma enhet.
- Som orderlösning förenklar HandyPay för servisen som kan skicka beställningar direkt till baren eller köket.
- Som betallösning förenklar HandyPay betalflödet eftersom du kan ta betalt direkt när gästen ber om att få betala.
Enkelt att ta betalt och många betalmetoder
- HandyPay erbjuder smidiga betalningar och många betalmetoder; kreditkort, debetkort, ApplePay, GooglePay eller faktura.
- Gästen kan betala direkt när hen ber om det.
- Vid kortbetalning blippar gästen enkelt sitt kort på HandyPay, precis som på en vanlig betalterminal. Det går också att sticka in kortet och använda chip och pin.
Enkelt att dela nota och ge dricks!
- I HandyPay är det enkelt att dela notan på flera olika sätt. Du kan dela notan per produkt så varje gäst betalar för vad de har ätit och druckit (även en halv flaska vin). Eller så kan du dela notan i lika stora delar.
- Gästen kan välja betalmetod och betalar och får ett kvitto direkt vid bordet eller till sin mail.
- Du kan välja mellan olika dricksval: fasta dricksprocent, totalsumman inklusive dricks eller egenvald summa direkt på totalsumman.
Ta beställningar vid bordet
- Det är enkelt att ta beställningar i HandyPay och om en gäst vill komplettera sin beställning slipper du springa till kassan.
- Nya ordrar görs direkt vid bordet och glöms inte, felbeställningar och felslag minimeras.
- Beställningen skickas direkt till köket som får upp ordrarna på sin skrivare eller digitala köksskärm.
Ökad merförsäljning med HandyPay
- I HandyPay kan du lägga in information om kvällens meny, råvaror, rekommenderad dryck eller om något är slut. Det kan vara till hjälp om du har lite personal eller oerfaren personal.
- Öka försäljningen med HandyPay då personalen aldrig missar en gäst som vill beställa.
- HandyPay fungerar även utmärkt vid direktförsäljning över disk.
Minimal administration och total kontroll över din försäljning
All information från HandyPay kommer in i Trivecs kassasystem och du kan enkelt göra end-of-day. I rapportverktyget MyTrivec kan du följa transaktionerna och se säljsiffror i realtid samt dra ut rapporter.
HandyPay använder Adyens hårdvara för betalterminaler samt Adyens betalningsfunktioner. Du kan välja mellan en terminal med inbyggd skrivare eller en smalare och mindre variant utan skrivare.
Kontakta oss!
När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar och hur våra produkter skulle kunna hjälpa dig till ett smidigt order- och betalflöde i just din restaurang.