Produkter

Kassa för restaurang

Få mer tid över till kunderna.

Jag vill veta mer!

Produkter

Kassasystem

Lösningen är byggd för att förenkla och effektivisera all kassahantering. Skräddarsys efter din verksamhet. Utbildning och tid minimeras.

Mobilt kassasystem

Med vårt mobila kassasystem får du ett fullskaliga kassasystem som stöttar alla dina processer. Fullt integrerbart med system för bordsbokning, personal och lager.

Bordsbeställning

Trivec Handy är vår mobila lösning som låter dig ta emot beställningar vid bordet. Ordern skickas direkt till baren och köket.

Trivec Buddy

Mobil beställning

Trivec Buddy är en mobil, webbaserad tjänst för beställning och betalning direkt i mobilen. Via en qr kod kan dina gäster beställa från en digital meny. Personalen serverar vid bordet eller förbereder upphämtning

Kiosk

Självbetjäningskassor reducerar väntetid och gör beställningsprocessen roligare.  Gästen beställer själv vilket minimerar fel i beställningarna. Tillgängligheten till kassan gör att merförsäljningen ökar.

Dryckessystem

Minimera spill och öka intäkterna genom förprogrammerad dosering. Få bättre kontroll över försäljning och lagerstatus.

Köks- och barskärmar

Kitchen Display System är Trivecs egen produkt för köksskärmar som integreras med Trivec Pro (tidigare Domino). I korthet kan systemet beskrivas som en digital ersättare för skrivare och pappersbongar. Display effektiviserar orderflödet i en restaurang. Våra köksskärmar passar lika bra i stora som små restauranger.

Trivec Display
kitchen display system trivec

Partners & Integrationer

Vi har ett fantastiskt ekosystem av partners och integrationer som fungerar sömlöst.  Trivec vill förenkla vardagen för dig som krögare.

Fördelar med kassa för restaurang

  • Enkelt att använda utan utbildning.

  • Mobila lösningar för Microsoft Surface Go och Android.

  • Skräddarsydd efter din verksamhet.

  • Flexibelt system med möjlighet till integrering. Fullt integrerbart med system för hotellbokning, personal och lager.

Trivec Buddy Trivec Go
MyTrivec webbtjänst backoffice
  • My Trivec – en webbtjänst med automatiserade rapporter som ger dig kontroll över verksamheten

  • Lokal support av personal med hög produktkunskap

  • Betala per månad – prenumerationstjänst

The Digital Restaurant transparent english

Tips hur du kan effektivisera betalflödet i din restaurang!

I vår digitala guide kan du få konkreta tips på hur ett effektivt order- och betalflöde kan effektivisera din restaurang. Läs om hur smidiga betalningar och många betalsätt underlättar för gäst. Läs mer!

Läs mer och ladda ner

Vi känner en trygghet med Trivec genom att de har en tillgänglighet som vi saknade tidigare. Trivec är bara ett telefonsamtal bort. Vi gillar också att ärendehanteringen är snabb.

- Thommy Backner, VD Scandinavian Resorts

Thommy Backner VD Scandinavian Resorts

Kontakta oss!

När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar och hur våra produkter skulle kunna hjälpa dig till ett smidigt order- och betalflöde i just din restaurang.