Bokföring restaurang

Bokföring för restaurang

Boka demo!

Integrera ditt kassasystem med ditt ekonomisystem

Att ha kontroll över ekonomin är viktigt för alla företag. Med en integrering till ditt ekonomisystem får du automatiskt färdiga bokföringsrapporter. En optimal lösning skulle vara något som kan ge dig full kontroll över försäljnings- och faktureringsadministrationen, samtidigt som det krävde så lite tid av dig som möjligt. Det är precis detta som våra integrationer för ekonomisystem kan erbjuda. I dagsläget har vi möjlighet att integrera med Fortnox, Hogia och Visma med flera, går gärna in och läs mer på vår integrationssida.

Bokföring för restaurang

Med en integration till ditt ekonomisystem överförs all din försäljningsdata från Trivecs kassasystem automatiskt till ekonomisystemet. Det gör att du inte behöver lägga tid på att räkna ut dagens försäljning efter ett hektiskt arbetspass i restaurangen. All din försäljningsdata överförs och tilldelas automatiskt till rätt kontokod. Det gör att din bokföring för din restaurang blir mycket enklare.

Om du är ett kontantfritt företag behöver du inte göra något alls när arbetsdagen är slut. Använder du kontanter måste du räkna dagskassan, men allt annat tas om hand av kassasystemet. Din bokföringspersonal behöver dessutom inte lägga in försäljningssiffrorna manuellt, eftersom de redan finns tillgängliga när bokföringsprogrammet öppnas upp vilket sparar mycket tid.

Smidig fakturering via e-mail tack vare Trivec’s integration till Fortnox

- Michael Fogelqvist, Ägare Kol & Cocktails, Malmö, Helsingborg

Läs vårat kundcase här

Effektivisera logistiken och öka lönsamheten

Läs mer om hur du kan locka fler kunder till din restaurang genom att använda digitala verktyg så smart som möjligt. En närvaro online, en smidig kundupplevelse och effektiv logistik i köket bidrar till att öka lönsamheten. Missa inte detta!

Enkel fakturering till restauranggäster

Om du har gäster som föredrar att betala via faktura, kanske för en företagsmiddag eller ett julbord för de anställda, så kommer du att kunna automatisera denna process med hjälp av integrationer med våra ekonomipartners. Att betala med faktura är ett förinställt val i Trivecs kassasystem. När serveringspersonalen använder detta som betalningsmetod skapas en faktura som sedan skickas till kunden. Det här hjälper dit att spara mycket tid och undvika potentiella del, då processen är automatiserad.

Kontakta oss!

När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar och hur våra produkter skulle kunna hjälpa dig till ett smidigt order- och betalflöde i just din restaurang.