Hotell och hotellkedjor

Betallösning för hotell och hotellkedjor

Boka demo!

Vi tycker att det ska vara enkelt att driva din restaurang och bar på hotellet. Med vår betallösning för hotell kan du på ett smart sätt hantera din restaurang, bar, room-service osv. Allt som har med mat och dryck att göra på ditt hotell. Du får du en betallösning som stöder hela din verksamhet: från restaurangbokningar, bordshantering och beställning till logistik, lagerhantering och betalning. Vi har många hotell som kunder och har tagit fram integrationer till de populäraste hotellsystemen. 

Integrationer med de mest populära hotellbokningssystemen

För att göra det enkelt för dina kunder att betala i din restaurang, bar eller något annat ställe där du serverar mat och dryck, har vi sett till att vår lösning kan integreras med de mest populära hotellbokningssystemen. Detta innebär att dina gäster kan sätta notan på rummet och betala när de checkar ut. Många gäster föredrar och förväntar sig att denna tjänst ska finnas tillgänglig idag. Vi kan ansluta till hotellbokningssystem som Protel, Opera, Hoist Group, Mews och Itesso. Här kan du läsa mer om alla våra hotell-integrationer.

Vi känner en trygghet med Trivec genom att de har en tillgänglighet som vi saknade tidigare. Det finns alltid någon som svarar när vi ringer och vi får uppmärksamhet för de ärenden som vi lyfter.

- Thommy Backner, VD Scandinavian Resorts

Läs mer

Tips hur du kan arbeta mer digitalt och öka lönsamheten!

Ladda ner vår digitala guide och få konkreta tips hur du kan locka fler kunder till din verksamhet genom att använda digitala verktyg. Du får även tips hur du effektiviserar logistiken samt hur du ökar lönsamheten. Missa inte detta!

Förbättra kundservicen vid bordet

För att ge dina restauranggäster bästa möjliga service har vi utvecklat Trivec Handy. Vår mobila beställningslösning som gör det möjligt för serveringspersonalen att ta emot beställningar vid bordet för att sedan skicka dem direkt till baren och köket. På så sätt minimeras tiden som serveringspersonalen annars hade behövt lägga på att röra sig fram och tillbaka mellan borden och kassasystemet. Trivec Handy gör helt enkelt att du får mer tid över till dina gäster.

Mobilbeställningar för room service, vid poolen och i baren

Med vår lösning Trivec Buddy kan dina kunder beställa och betala direkt via sin telefon. Detta genom att skanna en QR-kod för att sedan dirigeras till en digital meny där de kan göra sina beställningar. Denna lösning kan användas för room service, för en uteservering vid poolen, i baren med mera. Det är ett utmärkt komplement som underlättar både för dina kunder och din personal.

Öka effektiviteten i köket

Trivec Display är våra digitala köksskärmar där du kan spåra och organisera dina beställningar till köket, baren, bageriet och andra arbetsstationer. När serveringspersonalen har tagit emot en beställning skickas den automatiskt till rätt skärm i köket eller den arbetsstation den är ämnad för.

Flera hotellrestauranger – kedjor eller hotellresorter

För hotellkedjor erbjuder vi i vår betallösning för hotell ett HQ-verktyg som är en effektiv lösning för dig som driver flera hotell under ett varumärke. Du bestämmer vilka behörigheter som ska kontrolleras lokalt och vilka som ska kontrolleras centralt. Du kanske föredrar att kontrollera menyalternativen och priserna centralt för samtliga hotell, men att endast restaurangchefen ska ha behörigheten att ändra detta lokalt. Detta verktyg är otroligt flexibelt. Du kan skapa rapporter för att analysera dina olika hotell-restauranger och på så sätt säkerställa att alla är tillräckligt lönsamma.

Vi hjälper dig att skräddarsy ditt system så att det passar just dina unika behov.

Rapporter och analyser

Med vår webbportal My Trivec får du tillgång till all relevant information relaterad till dina olika restauranger via en lättanvänd instrumentpanel. Där kan du se försäljningssiffrorna i realtid och enkelt skapa och få anpassade rapporter. Du kan också skapa prenumerationer för att få dagliga försäljningsrapporter direkt till din inkorg.

Smarta integrationer för dig som driver hotell

Vi har ett stort partnerekosystem med integrationer som gör det lättare för dig att driva ditt hotell eller din hotellkedja. Våra integrationer hjälper dig att hantera personal, ekonomi, lager, analyser och mycket mer. Ta en närmare titt här!

Support 24/7

Du har tillgång till support dygnet runt och vår erfarna personal finns alltid till hands för att säkerställa att dina Trivec-lösningar fungerar som de ska.

 

 

Några av våra hotellkunder

Boka en demo!

När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar, berättar mer om våra produkter och hur de kan passa just din verksamhet.