Kassasystem snabbmat

Kassasystem för snabbmat

Boka demo!

För de gäster som besöker snabbmatsrestauranger är det viktigt med snabb och smidig service. För dig som arbetar inom denna bransch kan vi erbjuda ett kvalitativt urval av betalningslösningar som hjälper dig att upprätthålla ett högt tempo och effektiv logistik.

Användarvänligt kassasystem för snabbmat

Trivecs kassasystem för snabbmat är intuitivt och enkelt att använda utan tidigare teknisk kunskap. Systemet är optimerat för att kräva så få klick som möjligt för att spara tid och minimera misstag. Vi erbjuder vår kassalösning med olika hårdvaruuppsättningar beroende på dina behov. Du kan använda kassasystemet både på en surfplatta om du är ute efter en mobil lösning eller på en stationär enhet om du föredrar ett lite mer robust alternativ.

Läs mer om Trivec’s kassasystem för restaurang.

 

Det bästa för vår typ av restaurang är att gästerna nu kan betala direkt efter att en order har bongats in. På så sätt missar vi aldrig en betalning sent på kvällarna när det är stökigare eller att gästen försvinner hem utan att betala, säger Niklas.

- Niklas Holgersson, VD på Stars and Stripes

Stars and Stripes

Självbetjäningskiosker

Våra självbetjäningskiosker är interaktiva lösningar som ger dina gäster enkel tillgång till din meny och alla dina erbjudanden direkt på skärmen. Kioskerna är lätta att använda med stora skärmar för att göra det enkelt att både beställa och betala. Självbetjäningskioskerna minimerar väntetiderna, involverar gästerna och gör det lättare att göra rätt val genom att erbjuda ingredienslistor och flera alternativ.

Tips hur du kan arbeta mer digitalt och öka lönsamheten!

I vår guide ”The Future of Restaurant Service” får du konkreta tips på hur du kan jobba smartare med att attrahera nya gäster till din restaurang. Vi ger dig även tips på hur du effektiviserar logistiken i köket och ökar lönsamheten. Det vill du inte missa!

Mobilbeställningar och takeaway

Med vår QR-kodlösning kan dina gäster beställa och betala direkt via sin mobiltelefon. Detta genom att skanna en QR-kod för att sedan dirigeras till en digital meny där de kan göra beställningar och betala. Du kan välja att endast använda QR-kod på förnotan och låta dina gäster betala med sin mobiltelefon, eller har QR-koder utplacerade på borden, och gästerna kan välja att beställa och betala med sin mobil.

Pucksystem för mindre köbildning

Med ett pucksystem undviker du långa köer och stora folkmassor under rusningstiderna. Dina gäster kan vänta på maten vid bordet eller någon annanstans i närheten, exempelvis utanför restaurangen. Det pucksystem vi erbjuder är integrerat med vårt kassasystem. Det går att ställa in så en beställning går direkt till din köksskrivare eller dina digitala köksskärmar så kökspersonalen genast kan sätta igång att tillaga maten. På samma gång lämnar du över pucken till gästen, vilken sedan kommer att tala om när beställningen är klar.

Öka effektiviteten och tempot i köket

Trivec Kitchen Display är digitala köksskärmar som gör det möjligt för dig att organisera dina beställningar till köket. När du får en beställning, oavsett om den kommer från en självbetjäningskiosk, mobilbeställning eller över disken, skickas den automatiskt till köksskärmarna så att din personal kan börja tillaga maten. Om du är ansluten till leveransföretag som UberEats och Foodora kommer även dessa beställningar att skickas direkt till skärmarna i köket.

Hantera flera restauranger

För att kunna hantera flera restauranger har vi i vårt kassasystem för snabbmat ett HQ-verktyg speciellt utformat för dig som har mer än en restaurang. Du kan bestämma vilka behörigheter som ska vara lokala och vilka som ska kontrolleras centralt. Du kommer dessutom kunna kontrollera skillnader i olika menyer och prissättningar. Vi hjälper dig att skräddarsy ditt system så att det passar just dina unika behov.

Analyser och rapporter

I vår webbportal My Trivec har vi gjort det enkelt för dig att hämta data om din restaurang. Via en användarvänlig vy kan du ta fram relevant statistik om vad som är viktigt för just dig. Du kan till exempel se realtidsförsäljning eller ta reda på vad du sålde i helgen mellan 17.00 och 19.00. Det är enkelt att anpassa rapporterna efter just dina behov och du kan arbeta var du vill – hemma eller på restaurangen.

Vi hjälper dig - oavsett tid på dygnet

Hos oss har du alltid tillgång till vår teknikkunniga support och jour dygnet runt. Vår support har lång erfarenhet inom restaurangbranschen och finns alltid till hands för att säkerställa att dina Trivec-lösningar fungerar som de ska.

Vi hjälper dig hela vägen – från installation till utbildning och support, läs mer.

Några av våra kunder

Kontakta oss!

När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar och hur våra produkter skulle kunna hjälpa dig till ett smidigt order- och betalflöde i just din restaurang.