Snabbmat, takeaway och foodtrucks

Kassasystem för snabb matservice!

Boka demo!

För de gäster som besöker snabbmatsrestauranger och foodtrucks är det oftast viktigare med snabb och smidig service, snarare än att få en oförglömlig middagsupplevelse. För dig som arbetar inom denna bransch kan vi erbjuda ett kvalitativt urval av betalningslösningar som hjälper dig att upprätthålla ett högt tempo och effektiv logistik.

Användarvänligt kassasystem för snabb service

Trivecs kassasystem är intuitivt och enkelt att använda utan tidigare teknisk kunskap. Systemet är optimerat för att kräva så få klick som möjligt för att spara tid och minimera misstag. Vi erbjuder vår kassalösning med olika hårdvaruuppsättningar beroende på dina behov. Du kan använda kassasystemet både på en surfplatta om du är ute efter en mobil lösning eller på en stationär enhet om du föredrar ett lite mer robust alternativ.

 

Jag gillar Trivec Buddy eftersom den underlättar för gästen att beställa och betala och samtidigt är den personliga servicen är kvar. En perfekt mix av digital och fysisk service. Trivec Buddy har även gjort oss mer effektiva då vi kan ge service till flera gäster samtidigt på färre personal.

- Niklas Holgersson, VD på Stars and Stripes

Läs hela kundcaset

Självbetjäningskiosker

Våra självbetjäningskiosker är interaktiva lösningar som ger dina gäster enkel tillgång till din meny och alla dina erbjudanden direkt på skärmen. Kioskerna är lätta att använda med stora skärmar för att göra det enkelt att både beställa och betala. Självbetjäningskioskerna minimerar väntetiderna, involverar gästerna och gör det lättare att göra rätt val genom att erbjuda ingredienslistor och flera alternativ.

Tips hur du kan arbeta mer digitalt och öka lönsamheten!

Ladda ner vår digitala guide och få konkreta tips hur du kan locka fler kunder till din verksamhet genom att använda digitala verktyg. Du får även tips hur du effektiviserar logistiken samt hur du ökar lönsamheten. Missa inte detta!

Mobilbeställningar och takeaway

Med vår lösning Trivec Buddy kan dina gäster beställa och betala direkt via sin mobiltelefon. Detta genom att skanna en QR-kod för att sedan dirigeras till en digital meny där de kan göra beställningar och betala. Du kan ha QR-koden både på plats i din restaurang och en länk på din Facebook-sida, webbplats och i andra digitala kanaler. Kunderna kan välja att beställa maten hemma och hämta upp den, eller beställa i restaurangen och äta på plats eller vänta på att beställningen blir klar.

Pucksystem för mindre köbildning

Med ett pucksystem undviker du långa köer och stora folkmassor under rusningstiderna. Dina gäster kan vänta på maten vid bordet eller någon annanstans i närheten, exempelvis utanför restaurangen. Det pucksystem vi erbjuder är integrerat med vårt kassasystem. Det går att ställa in så en beställning går direkt till din köksskrivare eller dina digitala köksskärmar så kökspersonalen genast kan sätta igång att tillaga maten. På samma gång lämnar du över pucken till gästen, vilken sedan kommer att tala om när beställningen är klar.

Öka effektiviteten och tempot i köket

Trivec Display är digitala köksskärmar som gör det möjligt för dig att organisera dina beställningar till köket. När du får en beställning, oavsett om den kommer från en självbetjäningskiosk, mobilbeställning eller över disken, skickas den automatiskt till köksskärmarna så att din personal kan börja tillaga maten. Om du är ansluten till leveransföretag som UberEats och Foodora kommer även dessa beställningar att skickas direkt till skärmarna i köket.

Hantera flera restauranger

För att kunna hantera flera restauranger eller food-trucks har vi ett huvudkontors (HQ)-verktyg speciellt utformat för dig som har mer än en restaurang. Du kan bestämma vilka behörigheter som ska vara lokala och vilka som ska kontrolleras centralt. Du kommer dessutom kunna kontrollera skillnader i olika menyer och prissättningar. Vi hjälper dig att skräddarsy ditt system så att det passar just dina unika behov.

Analyser och rapporter

Med vår webbportal My Trivec får du tillgång till all relevant information relaterad till dina restauranger och försäljningsställen via en lättanvänd instrumentpanel. Där kan du se försäljningssiffrorna i realtid och enkelt skapa och få anpassade rapporter. Oavsett var du befinner dig kommer du att ha full kontroll över din verksamhet.

 

 

Support 24/7

Du har tillgång till support dygnet runt och vår erfarna personal finns alltid till hands för att säkerställa att dina Trivec-lösningar fungerar som de ska.

Boka en demo!

När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar, berättar mer om våra produkter och hur de kan passa just din verksamhet.