Bokningssystem restaurang

Bokningssystem restaurang

JAG VILL VETA MER!

När du integrerar ditt bordsbokningssystem med ditt kassasystem gör du det enkelt för dina gäster och för dig. Förutom att dina gäster kan boka bord när det själva passar dem minimeras också misstag eftersom de själva uppger sina kontaktuppgifter. I och med att du som krögare får tillgång till deras kontaktuppgifter kan du skicka påminnelse-sms några timmar före bokningstiden. Bokning och notan är ihopkopplad också så du kan följa dina kunders gästresa. Du behöver aldrig göra något manuellt.

Helhetslösning - Trivec, BokaBord/WaiterAid

Trivec, BokaBord/WaiterAid och Personalkollen erbjuder en helhetslösning för restauranger som vill ha det bästa alternativet för kassa-, personal-, bokning- och analyssystem samt marknadsföring. Vi är leverantörer som är bäst på det vi gör i vårt segment.

Kika på vår partnersida om Trivec/BokaBord och läs mer. Du får även gärna kontakta oss så berättar vi mer hur vi arbetar.

 

Samla information om dina kunder via bordsbokningssystem

Data är av yttersta vikt idag. Och genom att kunna samla in data om dina kunder när de bokar bord på din restaurang gör att du kan börja kommunicera med dem på ett personligare plan. Skicka till exempel ut ett välkomstmeddelande innan deras besök och följ sedan upp med ett meddelande där du tackar för deras besök och frågar hur deras upplevelse var.

Läs mer om våra hur Trivec/BokaBord arbetar integrerat.

Attrahera nya gäster till din restaurang

Ladda ner vår guide ”The Future of Restaurant Service” där vi utgår från framtidens gäst och deras behov av online-närvaro och ett smidigt order- och betalflöde. Du får även tips hur du effektiviserar logistiken samt hur du ökar lönsamheten. Missa inte detta!

Skicka påminnelser för att undvika no-shows

Genom att du får tillgång till gästernas e-postadresser och telefonnummer i samband med att de bokar bord online undviker du no-shows genom att skicka ett vänligt påminnelsemeddelande eller sms när bokningen närmar sig. Meddelandet hjälper även till så att de inte glömmer bort sin bokning samt ger dem möjligheten att ändra eller avbryta reservationen.

Mindre administration

Du kommer naturligtvis fortfarande att ha gäster som hellre ringer till din restaurang. Men med funktionen med onlinebokningar kommer du inte att få lika många samtal som tidigare, vilket gör att din personal behöver lägga mindre tid på att svara i telefonen.

Kontakta oss!

När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar och hur våra produkter skulle kunna hjälpa dig till ett smidigt order- och betalflöde i just din restaurang.