Dineflow ökar lönsamheten i din restaurang.

Dineflow är ett app-ramverk utvecklat för att kunna ge alla typer av restauranger en egen kommunikations-och försäljningsapp till alla sina kunder med mål att driva försäljning, minska kostnaderna och bygga lojalitet. Dineflows system är fullt ut integrerat med Trivec, och alla ordrar kommer direkt in i Trivecs kassasystem.

Ni får er egen app som driver er försäljning. Dagens beställnings- och betalningsrutiner medför ofta en hel del väntan för gästen. Under dessa perioder köps och konsumeras ingenting – ett slöseri med både tid och resurser. I värsta fall leder detta till stress för både för gäster och personal. Med en app från Dineflow kan användaren beställa till sitt bord, men även beställa take-away eller hemkörning.

Minska kostnader

Personalen är en mycket viktig del i gästens upplevelse. Det är ibland svårt att anpassa timbehovet optimalt när förutsättningarna ständigt varierar och är svåra att förutse. Med hjälp av vårt system kan du förbättra effektiviteten.

Gäster som får en bra upplevelse tenderar i hög grad att berätta om det för sina vänner. Man brukar säga att nöjda kunder är lönsamma kunder och det är betydligt dyrare att vinna nya än att behålla sina gamla. Med Dineflow bygger ni ert eget lojalitetsprogram och kan kommunicera med era kunder via push-meddelanden. Ingen annan kan använda era kunddata. Data kan också användas för att bättre förstå era kunders beteenden och förbättra servicen.

Är du intresserad av en skräddarsydd app för din restaurang. Kontakta oss på Trivec idag så ska vi hjälpa dig.