Vi söker en support-tekniker till Malmö
december 19, 2018
Trivec fortsätter att växa och vi behöver förstärka vår organisation med en supporttekniker till vårt kontor i Malmö.
Arbetsuppgifter:
- Du kommer att arbeta med installation och support av marknadens ledande kassasystem Trivec.
- Du arbetar med underhåll av systemet, utbildning, installation, felsökning samt telefonsupport.
- Arbetstiderna är flexibla eftersom alla våra kunder finns inom restaurangbranschen, vilket innebär kvälls-och helgarbete samt jour emellanåt.
Kvalifikationer
- Gymnasieutbildning alternativt någon eftergymnasial utbildning inom IT
- Kunskap inom nätverk och SQL samt ett IT-intresse
- Körkort
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
- Restaurangerfarenhet är en bonus.
Dina personliga egenskaper
- Du är prestigelös och van vid att ta egna initiativ.
- Detta är en varierande och bred roll med mycket kundkontakt vilket kräver hög social kompetens.
Ansökan
Har du frågor vänligen kontakta Tobias Wallberg, Försäljningschef Sverige, tobias@trivec.se
Skicka in din ansökan via LinkedIn https://www.linkedin.com/jobs/view/1028164917/
Om Trivec
Trivec är en ledande leverantör av betalsystem till den europeiska marknaden för restaurang, bar, hotell och café. Våra lösningar förenklar och optimerar betalningen samt underlättar styrningen av verksamheten. I Trivecs produkterbjudande ingår kassasystem, kortterminaler, handhållna enheter och dryckessystem, med flexibla alternativ för integration med bokning, ekonomi, personal, inköp och lagerfunktioner. Trivec grundades 1998 och har över 7000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Norge, Belgien och Frankrike.
Läs mer om våra kassasystem för restaurang.