Mobil bordsbeställning

Mobil bordsbeställning med Trivec Handy

Reducerar spring till och från kassan.

Boka en kostnadsfri demo

Mobil bordsbeställning

En lösning för mobil bordsbeställning

Vad är Trivec Handy?

Trivec Handy är vår lösning för mobil bordsbeställning. Trivec Handy gör det möjligt för personalen att skicka beställningen direkt till baren och köket. Du minimerar tiden du spenderar på att springa fram och tillbaka mellan borden och kassasystemet för att ”bonga” in ordern. Trivec Handy är integrerat med Trivec kassasystem vilket innebär minimal administration. Du uppdaterar menyn på ett ställe i samma back office.

Trivec Handy har fördefinierade arbetsflöden och utvald funktionalitet optimerad för effektivitet. Detta innebär att du har mer tid att ge åt dina gäster och kan lägga mindre tid på att ”bonga” in beställningar. Med mobil beställning blir order och betalflöden mycket enklare. Du missar aldrig en beställning med Trivec Handy.

Ordering at table

Enkel att använda för mobil bordsbeställning

Trivec Handy är en modern lösning för mobil bordsbeställning för servisen. Lösningen ger enkelt åtkomst till de flesta funktioner med bara en hand. Allt med en tummes räckvidd!

För att starta en ny beställning, välj ett bord och svep till vänster för att se dina menyalternativ. Klicka på menyalternativen för att lägga till dem i beställningen. Du kan enkelt lägga till och ta bort menyobjekt så många gånger du behöver. Innan du skickar beställningen till köket kan du välja att se en översikt för att dubbelkolla att du fått med allt.

Betalningsprocessen är lika lätt. Istället för vänster sveper du åt höger, vilket tar dig till en översikt av bordets beställningar, där du kan göra en sista kontroll innan du väljer gästens önskade betalningsalternativ (kreditkort, Apple Pay, Swish etc).

Splitta notan på flera olika sätt. Du kan dela notan per produkt som du har sålt eller dela den på antal personer.

Enkel kommunikation med köket. Eftersom beställningen går direkt till köket från Trivec Handy blir det aldrig kö vid kassasystemet för att lägga en order. Vilket kan hända under lunch- och middagsrusning.

La Rhumerie Paris Trivec customer

Med Trivec Handy sparar vi mycket tid och pengar. I rena siffror skulle jag säga att vi sparar ungefär 15% av den totala personalkostnaden, och 20% i effektivitet hos personalen. Med det menar jag energi samt den tid som spenderas på att springa fram och tillbaka mellan borden och kassasystemet.

- Eric Lenfantin, krögare på La Rhumerie i Paris

Funktionalitet

  • Enkel att använda för bordsbeställning. Du kan stanna hos gästerna och behöver inte springa fram och tillbaka till kassasystemet för att bonga in en beställning.

  • Integrerad med Trivecs kassasystem, vilket innebär minimal administration

  • Meddelandefunktion till köket där du kan exempelvis skriva att gästen vill ha sin biff välstekt

  • Enkel hantering av menyalternativ och produkter

  • Integration med mobil betalning (Trivec Handy) gästerna skannar en QR-kod på skärmen för direktbetalning med exempelvis Swish. Men du kan naturligtvis använda andra betalningsmetoder.

  • Stöder många olika menyalternativ, vilket innebär att Trivec Handy kan anpassas efter din meny utan problem

Trivec Handy
Trivec Handy

Paketering av mobil bordsbeställning Trivec Handy

Vi erbjuder en certifierad mobil enhet för Trivec Handy, som har en stor skärm och är robust.  Den tål att tappas i golvet, är vattenresistent etc.

Vi supporterar hårdvaran fullt ut och levererar med dina anpassningar. Så det är enkelt att komma igång.

Utseendet och känslan är professionell, du kan se att det är ett professionellt verktyg. Vilket är väldigt viktigt för många av våra kunder, så gästerna inte tror att personalen håller på med sin telefon under service.

Kontakta oss!

När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar och hur våra produkter skulle kunna hjälpa dig till ett smidigt order- och betalflöde i just din restaurang.