Kitchen Display System för alla restauranger

Förenklat orderflöde vid beställning till ett eller flera kök.

Boka en kostnadsfri demo

Kitchen Display System

Vad är en digital köksskärm?

Kitchen Display System är Trivecs egen produkt för köks- och barskärmar som integreras med Trivecs kassasystem. I korthet kan systemet beskrivas som en digital ersättare för skrivare och pappersbongar, men det vore att göra Kitchen Display System en otjänst. Det är så mycket mer än så.

Trivec Kitchen Display System passar alla – oavsett storlek och arbetssätt

Digitala köksskärmar hjälper dig så mycket mer än att spara papper (även om det är en miljöfördel!). Varje restaurang är unik på sitt sätt och har ett eget arbetssätt – Trivec Display är utvecklad med det som grund och kan därför skräddarsys för att passa dina behov.

Ibland går vi i fällan och tror att köksdisplayer bara är för stora restauranger med många beställningar. Faktum är att köksdisplayer med enorm fördel kan implementeras oavsett storlek på verksamhet – oavsett om du vill minska väntetiden, förbättra kundupplevelsen eller utmana kökspersonalens effektivitet är ett displaysystem rätt lösning för dig.

Vill du veta mer om Kitchen Display System?

Träffsäkra leveranser från köket

Vi vet hur mycket det kan bli att göra i ett kök. Kitchen Display System från Trivec stöttar i den stressiga miljön, minskar risken för misstag, förbättrar kvalitén på mat och service samt hjälper kökspersonal att hålla ordning på beställningar genom:

  • Färgkoder

  • Status

  • Väntetid

  • Inkommande ordrar

  • Prioritering

Kitchen Display System

Kockar, och övrig kökspersonal kan istället fokusera på vad de gör bäst – att laga mat!

1.

Tappa aldrig bort en order – inga pappersbongar!

2.

Träffsäkra leveranser – ändringar syns tydligt på displayen

3.

Minskad stress för kökspersonalen – pålitligt system

4.

Datainsamling som stöttar effektiva arbetssätt

Hur fungerar ett kitchen display system för kök och bar?

1.

En beställning registreras av serveringspersonalen i kassasystemet.

2.

Beställningen dyker upp på köksskärmen, som tydligt visar eventuella justeringar. Dryckesbeställningar skickas till barskärm.

3.

Kocken markerar beställningen som aktiv när den påbörjas.

4.

Beställningen kan serveras.

5.

Nästa rätt påbörjas först när den frammas i kassan eller manuellt markeras som aktiv på skärmen.

Processen kan skräddarsys för era behov.

Integrations and administration

När en maträtt är förberedd, serverad och markerad som klar på köksdisplayen flyttas den till historik. Ingen data som du önskar behålla raderas. Det är därför enkelt att ta fram data vid kvällens slut som sammanställer antal rätter av tonfisk, raggmunk eller pizza som sålts under vald period.

Sammanställningen kan användas som underlag för beställning av nya varor. Det kan också ske genom integration mellan Trivec Kitchen Display System, Trivecs kassasystem för restaurang och lagersystem.

Kontakta oss!

När du har fyllt i dina uppgifter kommer du att bli kontaktad av en av våra duktiga experter inom kort. Våra experter lyssnar på dina utmaningar och hur våra produkter skulle kunna hjälpa dig till ett smidigt order- och betalflöde i just din restaurang.